سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تنگنا و سختی، دوستیِ درست، آشکارمی شود . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/30:: 3:47 عصر
محمد البرادعی :
شما باید خود را درگیر یک دیپلماسی خلاق کنید. شما باید درک کنید که این برای نخستین بار است که یک رئیس‌جمهور آمریکایی با تعهد کامل و بدون هیچ‌گونه شرطی و در کمال احترام، می‌خواهد با شما سخن بگوید؛ این فرصت را از دست ندهید.

رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که روزهای پایانی ریاست خود بر این سازمان را می‌گذراند، روز جمعه در کنفرانسی در لندن اظهار داشت: بدون تعارف می‌گویم، توپ‌های زیادی در زمین ایران است و تا پایان سال باید به یک توافق درباره برنامه هسته‌ای برسیم.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، البرادعی با بیان موضوع بالا، از کشور‌های غربی خواست تا از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران خودداری کنند. وی ضمن ستایش مواضع باراک اوباما، حکومت وی را فرصتی مناسب برای تغییر در سیاست‌های کنونی دنیا دانست.

البرادعی با بهره‌گیری از فرصت این کنفرانس در سخنانش، پیامی را خطاب به مسئولان ایران مبنی بر اینکه اوباما برای حل مسأله هسته ای ایران، بسیار خلاق و عملگراست ابراز کرد. وی خطاب به رهبران ایران ادامه داد: شما باید خود را درگیر یک دیپلماسی خلاق کنید. شما باید درک کنید که این برای نخستین بار است که یک رئیس‌جمهور آمریکایی با تعهد کامل و بدون هیچ‌گونه شرطی و در کمال احترام، می‌خواهد با شما صحبت کند؛ این فرصت را از دست ندهید.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، همچنین اظهار داشته است که پاسخ شفاهی ایران را پاسخ قطعی ایران به این پیشنهاد تلقی نمی‌کند، چرا که در این پاسخ شفاهی یک نوع بی اعتمادی افراطی دیده می‌شود، زیرا ایران خواهان نگهداری همه اورانیوم غنی کرده در خاک خود است تا سوخت 20 درصد غنی شده را تحویل بگیرد و سپس اورانیوم غنی شده خود را تحویل دهد و این نشانگر بی‌اعتمادی بسیار بین طرفین است.
البرادعی در پایان اظهار داشت: تحریم علیه ایران مشکلات را دو چندان خواهد کرد.

نظرات بینندگان:
به نظر من ایران باید کلا از آژانس انرژی اتمی خارج بشود آمریکا و روسیه و ...هم هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
باید دوباره به راه عملی کردن شعار انقلاب برگردیم
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
استقلال آزادی جمهوری اسلامی
خوبیش به این است که رئیس جمهور ایران فوتبالیست است و همه را شوت میکنه تو زمین خودشون
تا وقتی آقای اوباما به سیاست ها پوسیده و نخ نما شده مثل تحریم و اجاره تروسیست ادامه میده صحبت و مذاکره حکمه باد هوا را دارد .
چقدر توپ داریم ماشاالله
ماکه باورکردیم
دایه مهربان ترازمادر(زرشک)
سگ زرد برادر شغاله!!
پیشنهاد بدید با حضور همه کشور های دنیا ، همراه با هزاران ناو جنگی که به سمت همدیگه هدف گرفتند ، و هزاران سرباز که دستشون روی هزاران موشک دوربرد و فلان و بیساره ، همه جمع بشن وسط اقیانوس هند و اورانیوم ایران را با اورانیوم بیست درصدی عوض کنند و همه عقب عقب برگردند به مملکت خودشون !
اینجور که بین ما و اونا بی اعتمادی به این وحشتناکی وجود داره ، جز این راهی نیست !
می توانیم آینده حرفهای برادعی را با توجه به گذشته ریئس قبلی آژانس حدس بزنیم.
آن زمان که خود مسئول هستند مانند نوچه های آمریکا حرف می زنند و بعد از پایان ریاست به اعتراض دست می زنند. این داستان تکراری و احمقانه امثال ایشان است.حرفهای آینده البرادعی مطمئنا در تناقض با این حرفها خواهد بود.
دخواست ایران آنقدر مشخص و ساده است که هر کودکی می فهمد که اگر ریگی در کفش آنان نباشد ، خواهند پذیرفت .لطفا مثل همیشه منتشر نکنید!!!!
al baradei namayandeye ajse ya amrika?????????
باسلام. البرادعی خبیث کسی است که با ارائه گزارش های دو پهلو در بیست نوبت در 6 سال اخیر به سازمان ملل، موجب شد تا قطعنامه های منفی علیه کشور ما به تصویب برسد.! ایشان بحمدلله صندلی ریاست را ترک کرد و مزدور دیگری آنهم از نوع چشم بادامی راه ایشان و شاید افراطی تر و بی تعارف تر با آمریکائیها همکاری کند. اگر 1200 کیلو اورانیم حاصل دسترنج دانشمندان بومی خود را تحویل غربی ها بدهیم، توپ از زمین ما خارج خواهد شد؟ آخه، بی عقل نالوتی این چه حرفیه که می زنی؟ 1200 کیلو را با خون دول خوردن ها بدست آورده ایم، حالا دو دستی تقدیم غرب کنیم که آنها از نوع اعتماد سازی ایران خوششان بیاید؟ می خواهیم سر به تنشان نباشد . اگر اروپائیها سی سال از ما اعتماد ندارند ما که قرنهاست آنها را استمثارگر و استکبار می دانیم و خون ملت ما را تو شیشه کرده اند!
این آمریکاست که به دنبال ایجاد رابطه به منظور غارت مجدد ایران است وگرنه ایران چه نیازی به آمریکا دارد؟ ایران هرچه از آمریکا دوری کند به نفعش است. این البرادعی هم نقش خناس طرفدار آمریکا رو بازی میکنه و طوری از اوباما و موضعش در مقابل ایران حرف میزنه که انگار این ایرانه که صبح تا شب دنبال اوباما میدوه برای گدایی رابطه.
بهترین توافق این است که ایران مرحله به مرحله سوختش را خارج و همزمان با سوخت خارج شده سوخت دریافت کند. البته به شرطی که تحریمها را بردارند و پرونده ایران هم به آژانس برگردد. برای اعتماد سازی هم مثلا می توان 200 تا 300 کیلو خارج کرد و منتظر عمل کرد طرف دیگر بود.
قصد اونها این هست که اورانیوم ایران را بگیرند بعد ادعا کنند چون کیفیتش خوب نیست نمیشه تا 20 درصد غنی بشه و کلا اعتبار دولت ایران را پیش مردم ببرند وگرنه محتاج اورانیم ایران نیستند و اورانیوم 20 درصد آماده دارند و دلیلی هم نداره که بیخودی وقت تلف کنند و ادعا کنند داریم غنی میکنیم! تازه اگر بنا به غنی کردن باشه چلاق که نیستیم خودمون غنی میکنیم!
کاش اینقدر مساله هسته ای جدی گرفته نمی شد تا همه دیپلماسی داخلی و خارجی ایران را تحت شعاع قرار دهد، از دید اینجانب غیر از مساله هسته ای ما فرصت های بسیار زیاد دیگری هم در سطح بین المللی و هم در سطح داخلی داریم که باید به آنها توجه شود. اما معتقدم که انرژی هسته ای حق مسلم تمامی ایرانان است.
سهم اورانیوم منو بدین چیزی هم نمیخوام. شاید اینجوری از تصرف ایران توسط آمریکا بعد از اسکندر و عرب و مغول و انگلیس و روسیه جلوگیری بشه
آخر این 1500 کیلو اورانیو غنی نشده سر ما را به باد می‌دهد.
نظردهندگان این خبر واقعا ادبیات زشت و کینه جویانه ای دازند...تا اینجور نگاههایی در سراسز دنیا هست هیچ صلح و دوستی و آرامشی برقرار نمی شه
مسئله هسته ای مگر تمام نشده است؟/؟؟؟
آقای اوباما به سیاست ها یی مثل تحریم و اجاره تروسیست ادامه میده در اینصورت صحبت و مذاکره باد هوا ست.
یکی از کامنت ها تون رو اصلاح کنید ما 1200 کیلو اورانیوم را با خون "دل" بدست آوردیم نه با خون د....
جناب آقای البرادعی چنان سخن میگویند که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است!! رئیس جمهور جدید آمریکا با تمدید تحریم ایران و ادام? بلوک? دارایی ایران و ... کاملاً صداقت و تعهد و ... خود را ثابت کرده است؟!!! (البته با ادعای آقای البرادعی و امثالهم!!! )
ما که گفتیم اوضامون توپه توپه
با سلام
به نظر من البرادعی راست گفته است. اگر ما نتوانیم با این دولت آمریکا ( اوباما ) به توافق برسیم هیچگاه نمی توانیم با امریکا به توافق برسیم. ضمنا رابطه ایران با امریکا شدیدا به ضرر کشورهای عربی ( به جز عراق و سوریه ) و اسرائیل است و همین لابیهای اسرائیل و اعراب اجازه برقراری رابطه ایران و امریکا را نمی دهند. رابطه بین ایران و امریکا کل اسلام افراطی ( طالبا و القائده) و حامیان آنرا تضعیف می کند.
با تشکر
چرا عادت کرده ایم با همه مسایل احساسی برخورد کنیم
بهتر است با همین اورانیوم موجود آمریکا را نابود کنیم.
این هم از خباثت این رئیس که در آخرین روزهای کاری خودش هم دست از پاچه‌خواری اربابانش برنمی‌دارد! زهی خیال باطل که ما دسترنج خود را دودستی در مقابل وعده و وعید تقدیم شما کنیم و بعداً بگویید حالا بدو دنبالش تا خسته بشید. سیاستمداران ما باید خیلی حواسشان جمع باشد! چرا که با این کار شرایط برای حمله اسرائیل مهیا می‌شود. به نظر می‌رسد رزمایش‌ مشترک آمریکا و اسرائیل در همین زمینه باشد! و مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین
دیدیم که مخالفت ایران با این طرح ضد ایرانی چه خوب جواب داد و آنها هیچ غلطی نتونستند بکنند لطفا محکم بایستید و در قضیه هسته ای کوتاه نیایید. طبق گفته آقای رضایی اگرهم میخواهید اورانیوم بدهید فقط در حد 350 کیلو که برای 7 سال ما کافیست. بقیه بهیچ عنوان نباید از ایران خارج شود.
تاکنون هم هروقت کوتاه آمدیم فشار آنها بیشتر شده است پس موفقیت در ایستادگی است.
شما تابناکیها هم باید جواب بدید??
مگه شما نبودید که از بی تکلف بودن واینکه جلیلی بدون تشریفات به ژنو رفت و... کلی از اون تعریف نکردید ولی یک بار نگفتید جلیلی با چه کوله باری راهی این سفر شده وآیا تمامی گزینه ها مورد بررسی قرار گرفته است یا نه ویا اینکه شما به عنوان یک رسانه (در حالیکه مردم از سوی دولتمردان نامحرم تصور می شوند) چرا سر بحث رو باز نکردید وگزینه های پیش روی تصمیم گیران را به انان گوشزد نکردید آیا واقعا شما به رسالتتان عمل کردید الان هم دیر نشده مناسب است موضوعات را رسانه ای کنید واز کارشناسان بخواهید که پیرامون گزینه های فرارو از حیث فرصتها وتهدیدات ومنافع نظر بدهند چرا دوست دارید همیشه آنارشیستی رفتار کنیدآیا من وشما در قبال این مملکت مسئول نیستیم چرا ما اینگونه شده اینم دوست داریم زمین خوردن طزف رو ببینیم وبعد از اون به نفع خودمون بهره برداری کنیم
این آمریکاست که به دنبال ایجاد رابطه به منظور غارت مجدد ایران است وگرنه ایران چه نیازی به آمریکا دارد؟ ایران هرچه از آمریکا دوری کند به نفعش است. این البرادعی هم نقش خناس طرفدار آمریکا رو بازی میکنه و طوری از اوباما و موضعش در مقابل ایران حرف میزنه که انگار این ایرانه که صبح تا شب دنبال اوباما میدوه برای گدایی رابطه.
فکر میکنید چرا ما با تمام دنیا مشکل داریم؟!
مشکل ما هستیم یا اونا؟!
مشکل شیء هستش یا از نوع انسانه؟!
مشکل اسلام ماست یا ... اونا؟!
نیروگاه بوشهر درس عبرته.
ایران گول پیشنها د روباه گونه صفتی آقای البرادعی هرگز نخواهد خورد
نمیدونم این دیگه چه کاریه ما داریم می کنیم ما که 30 سال رو پای خودمون واستادیم نمیدونم چرا داریم خودمون ضایع می کنیم هی آویزون روسیه و آمریکا می شیم آخرشم همونا ... ببین کی گففتم این __ خط اینم |||||| نشون
hata age 1 geram uraniome ghanishode az iran bere birun yani shekaste 10 sal shoaare hastey!
حرف مفت زدن اشکال که نداره
آقا شما چرا بلد نیستید حرف های آقای البرادعی را درست ترجمه کنید؟ من خودم دیشب در اخبار صدا و سیمای خودمان، چیزهای دیگری شنیدم. کمی انگلیسی تان را تقویت کنید یا از مترجمان آشنا به این زبان استفاده کنید!
ار توصیه های آریالای البرداعی ممنونیم! اما سوال اینجاست که اگه قراره هر کشوری مثلا آمریکا وارد قضایا بشود و مذاکره کند و نظرات خود را تحمیل کند! پس آژانس و مدیر آن و معاهده ان پی تی به چه درد می خورد؟
به تابناک تبریک می گویم که شجاعت درج اصل صحبت هاب البرادعی را داشت و مثا سیما عمل ننمود. آقایانی که اینقدر تند می روند بروند سه جلد زندگی پیامبر رحمت نوشته جلال الدین فارسی را بخوانند و سپس شعارهای پوج بدهند. سیاست ورزی شرط عقل است و شعار دادن نشانه بی خردی.
البرادعی می خواهد از این نمد برای ریاست جمهوری خود در مصر کلاهی ببافد. برای همین مداحی اوباما را شروع کرده است. گول نخورید و توکل به خدا به راه شجاعانه خود ادامه دهید. ملت پشت سر شماست.
آقای اوباما صادقانه از ما میخواهد خود را بدون قید و شرط تسلیم آنان کنیم و دستورات آنها را موبمو اجرا کنیم تعهد اخلاقی ایشون رو برم چقدر جنتلمن تشریف دارند
و پس از دریافت اورانیوم 3.5 درصدی شرط دیگری میگذارند تا سوخت 20 درصد ما رو بدهند مطمئن باشید
در ضمن ما که اینهمه هزینه بخاطر انرژی هسته ای متقبل شده ایم بهتر است از خیر رادیو دارو گذشته و از خارج تهیه کنیم
البرادعی حرف قشنگی زده گفته همه توپ ها تو زمین ایرانه پس منتظر یه ضدحمله باشید...
پس آن پیروزی هسته ای ناشی از سیاستهای آقای احمدی نژاد نتیجه اش این بود؟!
مهم اینه که البرادعی 6سال به نمایندگی عربها و با دو پهلو گویی هیچ کاری برای ما نکرد الان هم کاندید ریاست جمهوری مصره.
حالا که چی؟ توپ تو زمینمونه که باشه گل میخوریم به خودمون مربوطه.. مگه تا حالا گل نخوردیم؟ ما رو از گل خوردن نترسونین لطفاً!

کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
عاشق آسمونی
لحظه های آبی
جاده های مه آلود
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

بچه مرشد!
سیب خیال
****شهرستان بجنورد****
سیمرغ
عشق الهی
آخرین اطلاعات بروز شده
هـم انـدیشی دینـی
.: شهر عشق :.
بوی سیب
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
نسیم یاران
توشه آخرت
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
xXx عکسدونی xXx
همه چی از هر جا
دانشجوی سیاسی
در حسرت شهادت
هستی مامان
بچه های خاکریز
از فرش تا عرش
جامع ترین وبلاگ خبری
مقاله های تربیتی
Sea of Love
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
زازران همراه اخر
رابطه ی زنان و مردان و حقوق پایمال شده و نشده زنها
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
هامون و تفتان
داستان زندگی من
دهاتی
دنیا همیشه قشنگه!
عاشق امام زمان
وبلاگ شمیم انتظار
شرکت نمین فیلتر
تنهایی من
امین نورا ( پسر سیستان )
عشق طلاست
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد
بازی دل
زیباترین
خفن سرا
فانوس
در تمنای وصال
دوستانه
موعود

موسیقی وبلاگ