سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آبرویت نریخته ماند تا خواهش آن را بچکاند ، پس بنگر که آن را نزد که مى‏ریزى . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/17:: 5:53 عصر
ادامه مطلب...
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/17:: 5:45 عصر

* قبل از اینکه از رختخواب خود بلند شوید به شما توصیه می کنیم:
هنگامی که چشمانتان را باز می کنید،و همان در رختخواب که هستید حرکات کششی انجام دهید،حرکاتی مانند حرکات گربه بر روی دو زانوی خود بنشینید و به سمت جلو خود را بکشید سر خود را بین دو دوست خود قرار دهید،و مدتی در این حالت بمانید.
* قبل از اینکه صبحانه تان را میل کنید توصیه می کنیم که یک لیوان آب بنوشید.
زیرا شما بعد از هفت یا هشت ساعت که از خواب بیدار می شوید بهتر است اولین ماده ای خوراکی که می نوشید آب باشد زیرا با نوشیدن آب سمومی که در بدن شما در طول یک شبانه روز ساخته شده است و طی فعل و انفعالات بدن به وجود آمده اند و اکنون در نقاطی از بدن شما جمع شده اند را با نوشیدن آب دفع می کنید.
* صبحانه بخورید :
صبحانه ای که دارای ارزش غذایی پروتئنی باشد.بهتر است صبحانه ای را داشته باشید که دارای موادی مانند گندم باشد.
* خون تان را به جوشش و حرکت در بیاورید:
این جمله بدین معنی می باشد که با صبحانه ی خود یک فنجان قهو بنوشید،قهوه علاوه بر ارزشی که گفته شد باعث می شود که شما در طول روز آرامش بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.کمی نرمش و ورزش نیز انجام دهید البته قبل از خوردن صبحانه !!
* به دومین فنجان قهوه نه بگوید
زیرا تنها یک فنجان قهوه می تواند مفید باشد اما فنجان دوم دیگر اهمیتی ندارد.بهتر است فنجان دوم قهوه تان را هنگامی که از فعالیت بیرون به منزل برگشتید میل کنید


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/17:: 4:23 عصر
این منبع مطلع اظهار داشت که معاون وزیر خارجه روسیه عصر امروز با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفتگو خواهد کرد.ادامه مطلب...
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/17:: 4:22 عصر
دسته گل تازه بلک واتر
در همین زمینه این شرکت ها اخیرا اقدام به توزیع گسترده خودکاری کرده اند که مجهز به آخرین تجهیزات و ابزار پیشرفته جاسوسی و با قابلیت اخلال در زندگی اجتماعی می باشد. این خودکار که دارای حافظه دیجیتالی و رم می باشد امکان فیلمبرداری و عکاسی و ضبط مکالمات را دارد و برخلاف نمونه های پیشین که ظاهری بزرگ و ناموزون داشتند بسیار ظریف و زیبا می باشد.ادامه مطلب...
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/17:: 4:19 عصر
رسانه‌های منطقه‌ای خبر می‌دهند؛
به گفته یکی از اعضای پارلمان فرانسه ـ که نامش آورده نشده ـ در ماه اکتبر سال 2009 در خاک این کشور، دیدار کارشناسان نظامی فرانسه، آمریکا و اسرائیل برگزار شد که در جریان آن، نقشه تنظیم شده از سوی اسرائیل برای عملیات نظامی احتمالی در بهار سال آینده علیه لبنان مطرح شده است.ادامه مطلب...
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/17:: 10:39 صبح
"مایک لامنت" مدیر پژوهش های اتمی اتحادیه اروپا در این زمینه گفت: یک قطعه باگت که از دهان یک گنجشک رها شده همه سیستم را به تعطیلی کشاند و اگر چه وزن این قطعه بسیار کم است اما در روند پروسه بسیار تاثیر گذار است.ادامه مطلب...
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/17:: 10:15 صبح

توجه : فال ها، هر روز از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و ارسال می گردد.ادامه مطلب...
کلمات کلیدی :


ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/16:: 12:2 عصر
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیشنهادی جدید اعلام کرد که در پی مخالفت تهران با انتقال اورانیوم به روسیه می توان اورانیوم ایران را به ترکیه منتقل کرد.ادامه مطلب...
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/16:: 11:8 صبح
خبرگزاری فارس: رئیس جمهور برای شرکت در اجلاس کمیته دائمی همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان کنفرانس اسلامی فردا ظهر عازم ترکیه می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان برای شرکت در اجلاس کمیته دائمی همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان کنفرانس اسلامی که در ترکیه برگزار می‌شود فردا 17 آبان عازم این کشور می‌شود.
احمدی‌نژاد در این اجلاس سخنرانی خواهد کرد و با مقامات عالی رتبه ترکیه و چند کشور اسلامی دیگر دیدار و گفتگو خواهد داشت.

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امیـــــــــــر مرشدی در 88/8/16:: 11:7 صبح
اختصاصی فارس/ ایران در بودجه 2010 پنتاگون _2
خبرگزاری فارس: وزیر دفاع آمریکا موظف شد گزارشی از دکترین دفاعی ایران و تحلیلی از کارآیی نیروهای نظامی این کشور در مصاف با نیروهای آمریکا را به صورت محرمانه و غیر محرمانه ارائه دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته‌ نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا (HASK) در لایحه بودجه سال 2010 پنتاگون، وزیر دفاع آمریکا را موظف کرد تا شرح و برآوردی از استراتژی بزرگ، استراتژی امنیتی، و استراتژی نظامی ایران را به کنگره ارائه و راههای مقابله با دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را طراحی کند.
بر اساس بند 1245 لایحه بودجه پنتاگون، وزیر دفاع آمریکا موظف است حداکثر تا 30 ژانویه هر سال گزارشی در 3 بخش استراتژی نظامی فعلی و آتی ایران، وضعیت امنیتی و برآوردی از ارگان‌های نظامی و دکترین نظامی ایران را به کنگره آمریکا ارائه دهد.
روند استراتژی ایران به منظور تبدیل به قدرت اول خاورمیانه و افزایش نفوذ در سایر مناطق جهان، برآوردی از امکانات نیروهای نظامی معمولی (منظم) ایران، گستردگی و امکانات نیروهای نظامی ایران، تحلیلی از میزان کارآیی نیروهای نظامی معمولی ایران در مصاف با نیروهای آمریکا در منطقه و سایر کشورهای مشخص شده و همچنین شرحی از دکترین نظامی ایران بخشی از گزارش وزیر دفاع آمریکا به کنگره خواهد بود.
در این گزارش برآوردی از "گستردگی و امکانات یگان‌های عملیات ویژه ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به ویژه نیروی قدس "، امکانات ایران در زمینه نیروهای هسته‌ای و موشکی از جمله خلاصه‌ای از پیشرفتها و آنچه که پنتاگون سلاحهای هسته ای نامیده، خلاصه ای از امکانات نیروهای موشکهای بالستیک ایران از جمله پیشرفت‌های سال گذشته، میزان نیروهای موشکهای بالستیک ایران و نیروهای موشکهای کروز ایران و تعیین موقعیت مقرهای پرتاب موشک در دستور کار قرار گرفته است.
بدلیل اهمیت موضوع متن کامل این بخش از لایحه بودجه 2010 پنتاگون که چند روز پیش توسط باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا امضاء و به قانون تبدیل شد به شرح ذیل تقدیم می‌شود:


بند 1245.گزارشی از قدرت نظامی ایران

a)گزارش سالانه: وزیر دفاع می‌بایست حداکثر تا 30 ژانویه هر سال، گزارشی هم طبقه بندی شده و هم غیر طبقه بندی شده از استراتژی نظامی فعلی و آتی ایران به کنگره تقدیم کند.
b)مواردی که باید لحاظ گردد: گزارش زیر بخش (a) باید شامل شرحی از وضعیت امنیتی ایران حداقل با موارد زیر باشد:
الف: شرح و برآوردی از اهداف استراتژی بزرگ، استراتژی امنیتی، و استراتژی نظامی ایران در دو سطح؛ 1- روندهایی در استراتژی ایران که به منظور تبدیل ایران به قدرت اول خاورمیانه و افزایش نفوذ آن در سایر مناطق جهان تعبیه شده است؛ و 2- استراتژی ایران در مورد سایر کشورهای منطقه از جمله سایر کشورهای مشخص شده.
ب: برآوردی از امکانات نیروهای نظامی معمولی (منظم) ایران شامل، "گستردگی و امکانات نیروهای نظامی ایران "، "تحلیلی از میزان کارایی نیروهای نظامی معمولی ایران در مصاف با نیروهای آمریکا در منطقه و سایر کشورهای مشخص شده "، "شرحی از دکترین نظامی ایران " و "تخمین بودجه تخصیص یافته به بخش‌های مختلف نیروهای نظامی معمولی ایران ".
ج: برآوردی از نیروهای نظامی نامنظم ایران و فعالیت‌های وابسته به آن شامل "گستردگی و امکانات یگان‌های عملیات ویژه ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به ویژه نیروی قدس "، " انواع و میزان حمایت از جمله کمکهای مالی، تجهیزات مخرب و غیر مخرب،و آموزش به گروههایی که از سوی آمریکا به عنوان سازمانهای تروریستی خارجی و گروههای جنگ طلب منطقه‌ای شناخته شده‌اند مانند حزب‌الله، حماس و گروه‌های خاص مستقر در عراق به ویژه گروههایی که آمادگی آن را دارند به نمایندگی از ایران یا در پاسخ به حمله نظامی یک کشور دیگر به ایران، عملیات تروریستی ترتیب دهند "، "تحلیلی از میزان کارایی نیروهای نظامی غیرمعمولی ایران در مصاف با نیروهای آمریکا در منطقه و سایر کشورهای مشخص شده در منطقه " و "تخمین مبالغ هزینه شده از سوی ایران برای ایجاد و حمایت از نیروهای عملیات ویژه و گروههای تروریستی ".
د: برآوردی از امکانات ایران در زمینه نیروهای هسته‌ای و موشکی شامل "خلاصه‌ای از پیشرفتها و امکانات سلاحهای هسته ای در سال گذشته "، "خلاصه ای از امکانات نیروهای موشکهای بالستیک ایران از جمله پیشرفت‌های سال گذشته، میزان نیروهای موشکهای بالستیک ایران و نیروهای موشکهای کروز ایران و تعیین موقعیت مقرهای پرتاب موشک "، " تحلیل مفصلی از میزان کارایی نیروهای موشکهای بالستیک ایران و نیروهای موشکهای کروز در مصاف با نیروهای آمریکا در منطقه و سایر کشورهای مشخص شده در منطقه " و "تخمین مبالغی که ایران از سال 2004 صرف برنامه های افزایش توانایی برای ساخت سلاحهای هسته ای و ارتقای نیروی موشکهای بالستیک ایران نموده است. "

(c تعاریف: در این بخش نیروهای نظامی ایران را در دسته‌های مختلف بیان کرده است.
1-c )نیروهای نظامی معمولی ایران:
1.به معنای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است که برای انجام عملیات در زمین،دریا و هوا طراحی شده و نه نیروهای نظامی غیرمعمولی ایران و نیروهای موشکهای بالستیک ایران و نیروهای موشکهای کروز ایران؛
2.شامل نیروی زمینی ایران، نیروی هوایی ایران، نیروی دریایی ایران، و بخشهای مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی البته به غیر از نیروی قدس می شود.
2- c)نیروهای نظامی غیر معمولی ایران:
"به معنای نیروهای جمهوری اسلامی ایران است که مأموریت‌هایی را انجام می دهند که معمولاً به نیروهای عملیات ویژه مربوط و شامل موارد ذیل می شود:
1.نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران؛
2.هر سازمانی که "توسط آمریکا، سازمانی تروریستی تشخیص داده شده است "، "از ایران کمک دریافت می کند " و " مشخص شده حاضر است در همه یا بعضی از حالات به جای ایران حملاتی را ترتیب دهد " یا " مشخص شده حاضر است در پاسخ به حمله یک کشور دیگر به ایران، حملاتی را ترتیب دهد. "
3- c)نیروهای موشکهای بالستیک ایران به آن عناصری از نیروهای نظامی گفته می‌شود که موشکهای بالستیک را مورد استفاده قرار می دهند.
4- c)نیروهای موشکهای کروز ایران به آن عناصری از نیروهای نظامی گفته می‌شود که موشک‌های کروز را که در فواصل کمتر از 500 کیلومتر کاربرد دارند، مورد استفاده قرار می دهند.
5- c)کشورهای مشخص شده به آن کشورهایی گفته می‌شود که در منطقه جغرافیایی یکسانی با ایران قرار دارند مانند اسرائیل، لبنان، سوریه، اردن، عراق، افغانستان، عربستان سعودی، ترکیه، بحرین، کویت، امارات متحده عربی، ارمنستان، و آذربایجان.
الزاماتی که گزارش زیربخش (a) باید مطابق با آنها تسلیم کنگره شود، بعد از 31 سپتامبر سال 2014 منقضی می شوند.

کلمات کلیدی :

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
عاشق آسمونی
لحظه های آبی
جاده های مه آلود
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

بچه مرشد!
سیب خیال
****شهرستان بجنورد****
سیمرغ
عشق الهی
آخرین اطلاعات بروز شده
هـم انـدیشی دینـی
.: شهر عشق :.
بوی سیب
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
نسیم یاران
توشه آخرت
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
xXx عکسدونی xXx
همه چی از هر جا
دانشجوی سیاسی
در حسرت شهادت
هستی مامان
بچه های خاکریز
از فرش تا عرش
جامع ترین وبلاگ خبری
مقاله های تربیتی
Sea of Love
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
زازران همراه اخر
رابطه ی زنان و مردان و حقوق پایمال شده و نشده زنها
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
هامون و تفتان
داستان زندگی من
دهاتی
دنیا همیشه قشنگه!
عاشق امام زمان
وبلاگ شمیم انتظار
شرکت نمین فیلتر
تنهایی من
امین نورا ( پسر سیستان )
عشق طلاست
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد
بازی دل
زیباترین
خفن سرا
فانوس
در تمنای وصال
دوستانه
موعود

موسیقی وبلاگ